| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
DialFforFunky rare

|
Posted: Tue Aug 30, 2011 12:33 pm GMT Post subject: |
|
|
Nog even een kleine update: afgelopen 27e is ons geliefd pakketje verzonden. Uit ervaring met het vorige pakketje zou het rond de 10e moeten arriveren. Jeej!
Verder heb ik ook nog een klein vraagje: hoe kan ik de dice straks het beste verdelen? Vooral de battlefied en scalder pakketjes vind ik lastig, omdat ik vrij rap kan zien wat er in zit, en niet van plan ben te krenten uit de brij te vissen (vergelijk deze uitspraak even met 'cherry picken', en realiseer je wat voor een boeren taal we hebben...). Er zijn 3 opties die ik heb weten te verzinnen:
1- ik doe mijn ogen dicht en schud de boel. Makkelijk, maar het minst betrouwbaar.
2- mijn vriendin doet haar ogen dicht en schud de boel. Iets moeilijker, iets betrouwbaarder
3- ik schrijf met watervaste stift nummers op de pakketjes en maak een erg brakke foto. De foto's zijn dermate slecht dat de cijfers nog wel te zien zijn, maar de dice niet. Jullie mogen de nummers noemen van de pakketjes die jullie willen. Nog iets lastiger, maar wel betrouwbaarder. Technische problemen die ik voorzie is of ik wel slecht genoege foto's kan maken (rottige technologische ontwikkeling...) en of de inkt van de stift niet door het plastic zou kunnen trekken.
Op dit moment begint me het gevoel te bekruipen dat ik de zaak misschien iets aan het over-denken ben... Maar ik wil het in ieder geval netjes doen, dus overleg ik het gewoon even.
F _________________ 717 |
|
| Back to top |
|
 |
dutchjohn common

|
Posted: Tue Aug 30, 2011 2:39 pm GMT Post subject: |
|
|
Tja die unseelie is natuurlijk van mij
wat battlefields betreft is het niet zo spannend. recht uit de doos verdelen dan is er ook niet veel tijd om ernaar te kijken....en wie zegt dat als je het blind doet dat je niet gaat shuffelen? Goed je post geeft aan dat je die richting niet op wilt maar het is maar een gedachte. Daarnaast wat weet je vriendin van dragon dice? Als het antwoord is "niet veel" dan hebben we daar een objectieve verdeelfactor. Ik hoef geen foto met nummers.
wat betreft battlefields jongens ik heb nog wat te ruilen dus als je niet hebt wat je wil dan moeten we even contact hebben!
de 10de binnen dat is mooi de 15de en 16de ben ik vrij dus als het pakketje dan hier zou kunnen zijn dat zou tof zijn.
(even samenvatten ik vertrouw erop dat je een min of meer eerlijke verdeling maakt) _________________ tumble tumble little dice, look at that I'll strike you twice |
|
| Back to top |
|
 |
DialFforFunky rare

|
Posted: Sat Sep 10, 2011 7:28 am GMT Post subject: |
|
|
kleine update: het pakket is gister in Nederland aangekomen. Ik zit de hele dag al een beetje naar buiten te kijken, maar ik ben bang dat het volgende week pas wordt .
|
| Back to top |
|
 |
dutchjohn common

|
Posted: Sat Sep 10, 2011 9:09 am GMT Post subject: |
|
|
natuurlijk de douane moet ook wat te doen hebben. en op zaterdag werken die niet dus dat komt inderdaad later. Ik verwacht woensdag dan een eerste aflever poging _________________ tumble tumble little dice, look at that I'll strike you twice |
|
| Back to top |
|
 |
Wietmarschen common Stockholder

|
Posted: Sun Sep 11, 2011 12:20 pm GMT Post subject: |
|
|
Ik vertrouw er ook op dat je een eerlijke verdeling kunt maken. Daarnaast ben ik een dermate beginner dat ik eigenlijk alles nog leuk vind om te krijgen.
Ik wacht met spanning af, hoewel niet zoveel spanning als DialF denk ik. Twee kleine kinderen vragen op het moment wel bijna alle aandacht.
Groeten,
Herman |
|
| Back to top |
|
 |
MissTiffany common

|
Posted: Tue Sep 13, 2011 1:50 am GMT Post subject: |
|
|
| OK I saw something that looked like package arrived but had an unhappy face? Is there a problem? |
|
| Back to top |
|
 |
dutchjohn common

|
Posted: Tue Sep 13, 2011 1:54 am GMT Post subject: |
|
|
Cool you can read dutch !
oh no, no problem just dutch customs needs their play time with our stuff  _________________ tumble tumble little dice, look at that I'll strike you twice |
|
| Back to top |
|
 |
MissTiffany common

|
Posted: Tue Sep 13, 2011 5:44 am GMT Post subject: |
|
|
Can't really read dutch but some of the words I can guess. They are similar.
Hopefully customs will not keep it long! |
|
| Back to top |
|
 |
Drachenwurfel uncommon Stockholder

|
Posted: Tue Sep 13, 2011 6:45 am GMT Post subject: |
|
|
Dutch seems sometimes like a mixture of German and English.
With a bit concentration, i can read some of your posts. _________________ All gone |
|
| Back to top |
|
 |
DialFforFunky rare

|
Posted: Tue Sep 13, 2011 7:36 am GMT Post subject: |
|
|
Goed nieuws: de bestelling is binnen! Ik heb op het moment een beetje haast, dus vanavond meer nieuws!
summary for miss Tiffany: all is good.
|
| Back to top |
|
 |
DialFforFunky rare

|
Posted: Tue Sep 13, 2011 3:34 pm GMT Post subject: |
|
|
Goed, ik ben weer thuis. Nog eens even rustig naar de dobbelstenen gekeken, en ik kan concluderen: ze zijn heerlijk, verrukkelijk, schitterend, prachtig en ook nog eens erg fijn.
Er was een heel klein foutje, in dat Wietmarschen's goblin/dwarf starter dice nog in de doos zaten, in plaats van DutchJohn's overgebleven lava-elf/coral-elf starter. Daarom heb ik maar de vrijheid genomen om het folie van de doos af te halen en de fout te verhelpen, ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik dat niet eerst even gevraagd heb.
Mijn vriendin heeft inmiddels de juiste stapeltjes naar eigen willekeurig inzicht verdeeld, de starters zijn gesplit, en de buit ligt mooi gesorteerd. Al dat nu nog rest is adresgegevens, bankgegevens, en voor mij om het zaakje in goede verpakking de op de post te krijgen. Over die eerste twee zal ik nog even een PM sturen.
Rest mij nog te eindigen met: JIPPIE!!!
|
| Back to top |
|
 |
MissTiffany common

|
Posted: Tue Sep 13, 2011 8:20 pm GMT Post subject: |
|
|
Sorry about the mix up with the starter box! I didn't realize that you wanted a specific box. They are all the same except the sticker on the back!
Also next time if you give me 3 orders to go in one box I can divide them up on my end so there is no worries about how to divide when it arrives!
Hope you enjoy them! |
|
| Back to top |
|
 |
DialFforFunky rare

|
Posted: Wed Sep 14, 2011 3:04 am GMT Post subject: |
|
|
Thanks, we'll keep it in mind! It was an easy fix though, so no worries. Thanks once again for the great product and all the fantastic help.
|
| Back to top |
|
 |
|